Promocje
Żarówka OSRAM XENARC D3S COOL BLUE BOOST DUO
Żarówka OSRAM XENARC D3S COOL BLUE BOOST DUO
719,00 zł 699,00 zł 584,55 zł 568,29 zł
DUO
Nowości
OSRAM ŻARÓWKA D3S XENON NIGHT BREAKER LASER +200%  DUO
OSRAM ŻARÓWKA D3S XENON NIGHT BREAKER LASER +200% DUO
592,00 zł 481,30 zł
DUO
Adapter z rurką PVC do testu uszczelki pod głowicą
Adapter z rurką PVC do testu uszczelki pod głowicą
15,99 zł 13,00 zł
KPL.
AUTODRY POCHŁANIACZ WILGOCI I ZAPACHÓW DO SAMOCHODÓW
AUTODRY POCHŁANIACZ WILGOCI I ZAPACHÓW DO SAMOCHODÓW
13,69 zł 11,13 zł
szt.
Żarówka M-TECH PowerTec Platinum +130% H7 12V - 10 sztuk
Żarówka M-TECH PowerTec Platinum +130% H7 12V - 10 sztuk
209,80 zł 170,57 zł
KPL.
Żarówka M-TECH Super White Cool Blue H7 12V - 10 sztuk
Żarówka M-TECH Super White Cool Blue H7 12V - 10 sztuk
199,80 zł 162,44 zł
KPL.

Tester uszczelki pod głowicą CONTROL PREMIUM TEST 10ml - 5szt

control_5.jpg
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 41,36 zł 41.36
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 33,63 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość KPL.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: EliteLab
Kod produktu: 561124_BL/5

Opis

Tester szczelności uszczelki głowicy CO2, płyn reakcyjny 10ml - 5 buteleczek

Aukcja dotyczy samego płynu bez przyrządów do testów. Przyrządy do testu szczelności dostępne w naszej ofercie.

Tester stosujemy w celu wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna PB, diesel NO, LPG) chłodzonych płynem. W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub samej głowicy część gazów spalinowych, zawierających m.in. CO2 trafia do układu chłodzenia. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę.

Zawrtość zestawu:

Płyn reakcyjny 5 x 10 ml (jedna butelka wystarczy na ok. 5 testów)

Index: 561124_BL/5

Instrukcja wykonania testu:

  1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym "ok. 2ml" do poziomu między komorami.
  2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  3. Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

 

 

 

Wyniki testu: 

  1. Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  2. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  3. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Niewykryto CO2

 

Informacje dotyczące bezpieczeństwa:

  • W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
  • Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
  • Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!

 

Wyprodukowano w Polsce.

Dane techniczne

Index 561124_BL/5

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl