Nowości

Palnik Żarnik Xenon M-TECH D8S PREMIUM 4300K

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 96,58 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
96.58
Cena netto: 78,52 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość 01K

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: M-Tech
Kod produktu: 544193

Opis

Palnik ksenonowy D8S M-Tech PREMIUM +30% Plug&Play 4300K PK32d-1

Palniki ksenonowe serii „D-S” firmy M-Tech przeznaczone są do pojazdów wyposażonych w reflektory soczewkowe i współpracują z każdą przetwornicą stosowaną w fabrycznych instalacjach.

Firma M-Tech zaleca wymianę żarników ksenonowych parami co bezpośrednio wpływa na poprawę bezpieczeństwa w czasie jazdy.

           

SERIA PREMIUM

Seria PREMIUM to oferta o szerokim wyborze palników ksenonowych wyprodukowanych z najlepszych komponentów. Podwójnie hartowane szkło kwarcowe, zastosowany filtr UV, wysokogatunkowe elektrody oraz szlachetna mieszanka gazów (została dobrana w taki sposób, aby zmaksymalizować żywotność) to cechy charakterystyczne dla wszystkich palników ksenonowych marki M-Tech. 

Serię PREMIUM wyróżnia zastosowanie specjalnie wyprofilowanej bańki (tzw. „shape”) gwarantującej do 30% więcej światła na drodze lub metalowy kołnierz zastosowany w wybranych modelach.

Pozwala to na lepsze doświetlenie pobocza oraz skrócenie czasu reakcji. W ofercie dostępne są wszystkie palniki stosowane w fabrycznych instalacjach (D1, D2, D3, D4, D5, D8) o różnorodnej temperaturze barwowej od 4300K do 12000K.

       

DANE TECHNICZNE:

  • Rodzaj lampy: D8S
  • Rodzaj gniazda: PK32d-1
  • Moc znamionowa: 25W
  • Pobór prądu : 3,2A (w czasie pracy) max.10A (rozruch)
  • Napięcie znamionowe: 42V
  • Strumień świetlny: ~ 3200lm
  • Temperatura barwowa: 4300K
  • Zakres temperatury pracy : -40 +115'C
  • Homologacja ECE: Tak

Wysokiej jakości profesjonalny palnik ksenonowy typu D8S z serii PREMIUM marki M-Tech, o temperaturze barwowej 4300K (niebiesko-białej):

  • homologowany: palnik posiada homologację europejską ECE R99, jest więc w pełni legalny i dopuszczony do użytkowania w publicznym ruchu drogowym
  • solidny i trwały: żarnik wykonany jest z wysokiej jakości materiałów, skutecznie posłuży więc przez długi czas. Dodatkowo zastosowano blaszki, które usztywniają bańkę i zapewniają jej solidne połączenie z metalową podstawą
  • zastosowanie szlachetnego gazu
  • idealnie ustawiona ogniskowa
  • idealnie dopasowany: żarnik jest kompatybilny z oryginalnymi instalacjami ksenonowymi, w których zastosowano fabryczne mocowania na żarniki typu D8S
  • bardzo łatwy montaż: typu Plug&Play - nie są konieczne żadne przeróbki instalacji
  • zapewnia komfort i bezpieczeństwo: palnik ksenonowy zapewnia szeroki strumień światła, co przekłada się na lepszą widoczność na drodze. Poza tym emitowane przez niego światło jest zbliżone barwą do światła słonecznego, jest więc mniej męczące i lepiej odbierane przez ludzki wzrok

           

WYSOKA JAKOŚĆ WYKONANIA:

Żarniki marki M-Tech są starannie wykonane z wysokiej jakości materiałów oraz dodatkowo wzmocnione.

Najwyższa jakość palników linii PREMIUM jest zasługą najlepszych dostępnych na rynku komponentów oraz zaawansowanej technologii.

Specjalne metalowe blaszki podtrzymują i usztywniają bańkę oraz zapewniają jej lepsze połączenie z podstawą żarnika. Takie rozwiązanie sprawia, że produkt ten skutecznie i bezproblemowo posłuży przez długi czas.

Szklana bańka żarnika wykonana została z czystego podwójnie hartowanego szkła kwarcowego. Dodatkowo szkło pokryte jest powłoką z filtrem UV

Charakterystyczny, wyprofilowany kształt bańki pozwala na lepsze odprowadzanie ciepła z palnika, a także zapewnia zachowanie wyraźnej granicy światła i cienia. Dzięki temu lampy doskonale oświetlają pole widzenia kierowcy, nie oślepiając przy tym jadących z naprzeciwka i pieszych.

           

TECHNOLOGIA H.I.D.:

Żarnik wykonany jest w technologii H.I.D. (High Intensity Discharge), czyli obecnie najbardziej zaawansowanej technologii w dziedzinie oświetlenia samochodowego. Dzięki niej uzyskuje się maksymalną wydajność strumienia światła (także nocą i podczas trudnych warunków atmosferycznych), co znacząco przekłada się na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

       

           

Światło Ksenonowe przy Halogenowym

Żarówki ksenonowe to bardziej zaawansowane technologicznie rozwiązanie. Ksenony działają zupełnie inaczej niż halogeny – nie ma w nich włókna wolframowego, a samą bańkę wypełnia gaz – ksenon.

Przewodzi on prąd o wysokim napięciu, czego efektem jest mocny strumień światła. Lampa ksenonowa jest również znacznie bardziej energooszczędnazużywa jedynie 35W prądu – oraz wydziela niższą temperaturę.

Obie te cechy przekładają się na kolejną dość istotną zaletę – żarówki ksenonowe są znacznie trwalsze od tych halogenowych.

A - Światło halogenowe

B - Światło Ksenonowe

       

Największe zalety Xenonów:

  • Diametralna poprawa bezpieczeństwa - instalacja HID 3-krotnie zwiększa natężenie światła ( ok. 3000 lumenów) porównując do żarówki halogenowej (ok. 1200 lumenów). Zapewnia większą widoczność na drodze, większe pole widzenia.
  • Mniejsze zmęczenie wzroku - Światło które emitowane jest przez żarówkę ksenonową barwą przypomina światło dzienne (4300 - 8000K), do którego wzrok jest najbardziej przystosowany . Dzięki rozwiązaniom HID kierowca jest bardziej spostrzegawczy, zdecydowanie szybciej może skoncentrować wzrok i lepiej kontroluje sytuację na drodze, mniej męczy oczy. Zwykłe żarówki halogenowe emitują światło o żółtym zabarwieniu (3200K), wymagają bardziej intensywnej pracy wzroku. Dla kierowcy, który jedzie w przeciwnym kierunku światło lamp HID nie jest uciążliwe, nie oślepia.
  • Montaż typu Plug&Play - maksymalnie prosty montaż.
  • Większa żywotność - żarówki nie tracą jasności w miarę eksploatacji w takim stopniu, jak standardowe żarówki halogenowe.
  • Oszczędność energii - Obwód HID pobiera 35W. Żarówka halogenowa potrzebuje 60% więcej mocy. 2 lampy, dwa razy większa oszczędność.
  • Oszczędność żarówek – Żywotność żarówki ksenonowej określa się średnio na 2000-2500 godzin. Zwykła żarówka halogenowa 10x krócej. Żarówka ksenonowa nie posiada delikatnego wolframowego żarnika, dzięki czemu jest dużo odporniejsza na wszelkiego rodzaju wstrząsy.
  • Oszczędność reflektorów - Żarówka ksenonowa traci mniej energii ciepła i nie nagrzewa reflektora w takim stopniu, jak żarówka halogenowa. Emituje także mniej promieni UV. Dzięki temu elementy reflektora nie odbarwiają się i nie deformują.
  • Zabezpieczenia przed uszkodzeniem - przetwornice są odporne na zmiany wilgotności, temperatury i wahań napięcia zasilającego.
  • Efektowny wygląd - zastosowanie nowoczesnej technologii HID zwiększa efektywność pojazdu. Światło HID było do niedawna stosowane w modelach pojazdów z wyższego segmentu cenowego. Auto z jasnym, białym światłem xenonu kojarzy się z ekskluzywnością i większą atrakcyjnością pojazdu.
  • Łatwy montaż - montaż instalacji HID polega na zawieszeniu przetwornic, wymianie żarówek i przełożeniu przewodów elektrycznych. Wszystkie czynności są proste do wykonania i odwracalne - w każdej chwili można odłączyć ksenony i włożyć w ich miejsce z powrotem poprzednie żarówki. Jeśli dokonasz sprzedaży swojego auta instalację HID możesz przenieść do nowego. Konieczna może być jedynie wymiana żarówek na model z inną oprawką.
  • Nowoczesność - zestawy wykonane są zgodnie z cechami III generacji systemów HID. Przetwornice zintegrowano z zapalnikami. Połączenie w/w elementów w jeden układ pozwoliło na wyposażenie przetwornicy w szereg mechanizmów kontrolnych, zabezpieczających system HID przed uszkodzeniem i zwiększających żywotność żarówek. Dodatkowo zminimalizowano ilość składników i przewodów koniecznych do montażu.
  • Zachowanie kąta światła - precyzyjnie ustawiona ogniskowa powoduje, że wymiana żarówki halogenowej na żarówkę ksenonową nie powoduje znacznej deformacji strumienia światła, szczególnie w przypadku lamp soczewkowych i nie jest konieczna ponowna regulacja reflektorów.

           

 

UWAGA: W celu uniknięcia różnicy w barwie światła zalecamy jednoczesną wymianę obu żarników (nawet jeśli w samochodzie spalił się tylko jeden z nich) - nowy żarnik potrzebuje bowiem trochę czasu (zwykle ok. 20-40 godzin), aby w pełni się rozświecić.

       

           

Różnica w barwie świetlnej:

       

Zdjęcia produktu:

Dane techniczne

Rodzaj D8S
Napięcie nominalne 42V
Moc 35W
Temperatura barwy 6000K
Strumień świetlny ~ 3200 lm
Opakowanie 1 SZTUKA
Index ZMD8S43

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl